זכויות יוצריםלשון הרעפטנטיםדיני אינטרנטסימני מסחרמהתקשורתאודותצור קשר
EN
072-3305991 לייעוץ ראשוני

המותגים המובילים 2012

סער גרשוני
23/05/2012

מאגר המידע Brandz, פרסם כבכל שנה את רשימת 100 המותגים המובילים לשנת 2012.  Brandz המרכז ומעבד את שווי השוק של עשרות אלפי מותגים, מופעל על ידי תאגיד משרדי הפרסום WPP, שבסיסו בלונדון.

סער גרשוני
עו”ד קניין רוחני
זקוקים לייעוץ ראשוני? בואו נדבר!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    שלח

    מותג הוא למעשה סימן מסחר ושווי מותג מתיחס לערך הכספי המצטבר של כספים שניתן להרוויח באמצעותו, והוא מהווה חלק מהערכת המוניטין המגולמים בו. סימן מסחר הוא נכס שניתן לסחור בו, להשכיר אותו, לשעבד אותו או לבצע בו כל פעולה משפטית או מסחרית אחרת.

    הכללה של מותג ברשימה, והמיקום שלו ביחס למתחרים, מהווים הכרה במוניטין שהוא מייצג, ומאפשרים לחזק אותו ולהשתמש בו כבנכס.

    בראש הרשימה השנה ממוקמת Apple, שהגדילה את ערך המותג שלה אל מעל 182 מיליארד דולר.

    כותב המאמר: עו”ד סער גרשוני

    עו”ד סער גרשוני הוא בעל תואר שני במשפט וטכנולוגיה אשר מאחוריו שנים של ניסיון בייצוג וייעוץ לבעלי זכויות קניין רוחני, הן במשפט פלילי והן במשפט אזרחי. עו”ד גרשוני מתמחה במתן ייעוץ אסטרטגי לחברות, החל משלב הקמתן וכלה במכירתן.

    מאמרים נוספים בשבילכם
    לא ידעתי שהפרתי - כל מה שצריך לדעת על הגנת "המפר התמים"
    קראו עוד
    הפרה תורמת של זכויות יוצרים | רוטר יפצה במאות אלפי ₪ את עיתון הארץ
    קראו עוד
    בית המשפט קבע: לקוח אינו בוחן את סימן המסחר ועלול להתבלבל
    קראו עוד
    זקוקים לייעוץ? בואו נדבר!
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      תחזרו אליי